Regulamin Zakupów

Regulamin korzystania ze Sklepu Cykloturysty

Sklep Cykloturysty nie jest Sklepem Internetowym z interaktywnymi opcjami zamówienia i płatności za zakupione artykuły, a jego zawartość nie stanowi "Oferty Handlowej" w rozumieniu przepisów Kodeksu Handlowego.

Przeznaczeniem Działu / Podstrony "Sklep Cykloturysty" jest poglądowa prezentacja oferty Cykloturysty, a także ułatwienie klientom składanie zamówień w oparciu o symbole i numeracje, które posiada każdy artykuł.

Obsługa "Hurtowa" Działu "Sklep Cykloturysty" prowadzona jest wyłącznie dla podmiotów gospodarczych, a złożone zamówienia są bezpośrednio związane z prowadzoną działalnością tych podmiotów.

Ceny (netto) oferowanych artykułów, podane są na stronach pod artykułem - zielone napisy (!) są cenami startowymi przed negocjacją uzależnioną od ilości (!)

Prowadzimy sprzedaż hurtową - minimalne ilościowe zamówienie np.:

Magnesy pamiątkowe:
50 szt / 100 szt ponad 200 szt.
Medale / Pamiątkowe znaczki Rajdowe:
50 szt / 100 szt ponad 200 szt.
Kubki pamiątkowe:
36 szt / 72 szt / 144 szt.
Koszulki T-Shirt / skarpetki / czapki / spodenki / bluzy / kurtki:
10-30 szt / 31-50 szt / 51-100 szt / powyżej 100 szt.
Półki, wieszaki: 5-10 szt.
Drewniane miniaturki rowerów:
5-10 szt / 11-20 szt / 21-30 szt, itd.

Minimalna kwota zamówienia hurtowego do wysyłki wynosi 407 zł (netto).

Za pośrednictwem "Sklepu Cykloturysty" mogą składać zamówienia tylko ci użytkownicy, którzy zostali uprzednio pozytywnie zweryfikowani przez Dział Handlowy "Sklep Cykloturysty". Warunkiem pozytywnej weryfikacji jest podanie prawidłowych danych.

Czas realizacji zamówienia wynosi min. 5-7 dni robocze, a w tzw wysokim sezonie, np. przedświątecznym czy w wakacje - ok. 7-10 dni robocze. Uwaga, czas realizacji może ulec skróceniu (!)

Sprzedaż detaliczna na podstawie zamówienia poprzez e-mail z potwierdzonym przelewem na konto plus koszt wysyłki (ceny netto !)

Sprzedaż detaliczna prowadzona jest wg podanych cen (netto plus 23 procent VAT (!)

Wyjątki w sprzedaży detalicznej np:

Wyjątek w sprzedaży detalicznej stanowi chęć zakupu po cenach pół-hurtowych w zależności od ilości zamawianej przez np. "kolekcjonera magnesów", który podaje serię / symbol magnesów, którymi jest zainteresowany oraz ilość - w odpowiedzi podana zostaje w e-mailu negocjowana cena.

Jak przygotować zamówienie i w jakiej formie je składać (?)

Zainteresowani zakupem poszczególnych artykułów przedstawionych na podstronach działu zwanych dalej "Sklep Cykloturysty" powinni zachować schemat zakupów w formie:

Symbol artykułu x ilość szt / kpl (cena netto) oraz minimalne ilości są podane w komentarzu pod zdjęciem artykułu (!).

Lista zamówienia powinna być przejrzysta i zrozumiała dla obu stron. Należy dokładnie spisać symbol artykułu, aby uniknąć nieporozumień i straty czasu. (!) Na końcu należy podsumować ilość sztuk i całość przesłać na adres e-mail podany w dziale "Kontakt" Z dopiskiem "zamówienie nr. ..." oraz załączyć dane firmy takie jak:

nazwa firmy

NIP

(opcjonalnie Regon)

Adres Firmy

oraz dane kontaktowe takie jak e-amil, telefon.

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i realizacja wysyłki zamówionego towaru

Po odebraniu e-maia potwierdzamy przyjęcie zamówienia i dzwonimy na podany telefon celem uzgodnienia płatności.

W zwrotnym e-mailu przesyłamy Fakturę, którą należy opłacić (!) Po potwierdzeniu przelewu wysyłamy niezwłocznie towar na podany adres.

Dane konta, na które nalezy przelać należność podajemy w zwrotnym e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.

Dostawy / Wysyłki hurtowe: - Do kosztów (hurtowego) zamówionego towaru doliczamy koszty wysyłki (waga do 30 kg) uwzględnione na Fakturze VAT - średni koszt np. Kurier UPC - 15,45 zł. (netto)

W przypadku bliskich dostaw hurtowych - towar dostarczamy bezpłatnie pod wskazany adres punktu handlowego (!)

Dostawy / Wysyłki zamówień (detalicznych) - Zamówiony towar pakujemy, ważymy i podajemy zamawiającemu przed wpłatą na konto - koszt oraz sposób wysyłki: np. poczta, kurier, itp. (!)

Uwagi końcowe

Uwaga: kolory jak tez wygląd towaru może nieznacznie różnić się w rzeczywistości - powodem może być różnica ustawień kalibracji monitora lub innych urządzeń mobilnych z których Państwo korzystacie (!) W przypadku zauważonych błędów literowo cyfrowych w symbolach towaru lub w opisach dalszych na podstronach "Sklep Cykloturysty" lub pod zdjęciem artykułu - prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas (!)

FAQ / Najczęstsze pytania

Na jakich rodzajach materiału drukujecie magnesy

- Nadruk bezpośredni UV stosujemy na drewnie, HDF, MDF, ceramika, plastiku, plexi, oraz na gumie lub folii magnetycznej.

Czy przy stałych zamówieniach mogę liczyć na rabat lub promocje?

- Stali klienci przy regularnych zamówieniach określonych ilości np przy kilku rodzajach po 50-100 szt danego wzoru otrzymują u nas rabat lub tzw gratisy - nie dotyczy to promocji lub wyprzedaży "outlet" lub końcówek serii - te mają okazjonalne ceny i same w sobie stanowią atrakcje cenowe bez rabatu (!)

Czy, aby uzyskać ceny hurtowe, mogę dokonać tzw zakupu "mieszanego" zamawiając różne wzory, ale całość będzie np 200 magnesów?

- Tak, można mieszać rodzaje towaru, ale dobierając wzory np po min. 25 szt danego wzoru (!) Takie potrzeby zgłaszają nam małe punkty handlowe, kóre chcą mieć większy wybór wzorów do sprzedaży detalicznej (!)

Czy mogę zastrzec "wyłączność dostaw" do mojego sklepu jakiegoś wzoru, który chcę tylko w swoich sklepach sprzedawać?

- Tak, w przypadku "wyłączności lub "wzoru zastrzeżonego" na rzecz jednego kontrahenta po zawarciu umowy na stały odbiór określonych w umowie wzorów i ilości - stosujemy prawo wyłączności na sprzedaż w Państwa punktach sprzedaży detalicznej (!) Zatem "zastrzeżony na wyłącznośc" wzór nie pojawi się u Państwa "konkurencji" - Opłata za wyłączność regulowana jest osobno lub wliczona w koszt towaru objętego zastrzeżeniem (!)

Czy zamawiając u Państwa kubki muszę stosować zasadę min. 50 szt. ? Czy zwiększając zamówienie mogę negocjować cenę hurtową, gdy oprócz kubków czy magnesów zamawiam inny towar?

- Kubki można zamawiać w zestawach 36 szt. / 72 szt. / 144 szt. Za każdym razem pamiętając, że opakowanie "bezpieczne" do transportu zawiera 36 szt. kubków (!) Oczywiście przy ilościach stosujemy "progi cenowe", a więc 288 szt będzie w zakupie tańsze niż 36 szt w przeliczeniu na sztukę (!) Negocjacje cenowe mogą nastąpić w przypadku dużego zakupu hurtowego, gdzie oprócz wspomnianych kubków pojawi się też w zamówieniu inny towar, a łączna kwota "dużego" zakupu będzie mogła być przedmiotem ew. negocjacji ceny za całość towaru. Zatem wszystko zalezy od kwoty końcowej za całość zamówionego towaru (!)

Czy Państwa kubki zawierają trwały nadruk?

- Nasze kubki (wyższej klasy) mają trwały nadruk techniką termosublimacji. Mycie - Kubki przeznaczone są do mycia ręcznego, ale ze względu na wysokiej jakości powłokę polimerową dobrze znoszą mycie w zmywarkach i po kilkudziesięciu myciach zachowuje kolory nadrukowanych na nim obrazówi, jednak po długim okresie intensywnego używania mogą być widoczne skutki normalnego używania, tak jak każdej innej rzeczy (!)

Czy Państwa drewniane wyroby np półki, pudełka lub wieszaki są produkowane maszynowo czy ręcznie i jak są końcowo zdobione?

- Półki i wieszaki oraz pudełka są wykonywane ręcznie tzw "handmade" przy użyciu wyrzynarki włosowej lub ręcznej czasem CNC, a ich końcowe zdobienie np malowanie, lakierowanie jest wykonywane ręcznie. Niektóre elementy w zależności od grubości i twardości oraz rozmiaru materiału są wycinane lub grawerowane laserem lub frezowane (!) Zawieszki lub trofea drewniane dekoracyjne są wycinane i grawerowane laserem, zdobienia z trwałym nadrukiem UV, a także ręczną metodą tzw foto transferu. W zawieszkach i trofeach oprócz nadruku UV stosujemy także zdobienie metodą decoupage oraz wspomnianego foto transferu.

Czy realizują Państwo zlecenia na zamówienie z tzw personalizacją przedmiotów, np. kubki, zawieszki, koszulki?

- Tak, personalizujemy pod wytyczne klienta różne w/w przedmioty np opatrując je imieniem, datą rocznicy czy wydarzenia sportowo - turystycznego. Realizujemy nawet pojedyncze personalizacje przedmiotów - ceny są zależne od ilości przedmiotów i pracochłonności oraz czasu potrzebnego na ich wykonanie. Po akceptacji klienta przystępujemy do realizacji zamówienia.

Czy mogę dostarczyć Państwu własny projekt i zlecić wykonanie nadruku na określonym materiale?

- Tak, realizujemy takie zamówienia - także na podstawie projektów wykonanych przez klienta.

W jakiej formie czy formacie mam dostarczyć Państwu mój projekt?

- Preferujemy projekty zapisane w formacie PDF, Corel format zapisu CDR (z zamianą fontów lub całości wzoru na krzywe) oraz ostatecznie w JPEG Przygotowanie i sprawdzenie projektu do druku - 30-50 zł lub 60 zł / h (!) Jeśli projekt jest profesjonalnie bez zastrzeżeń wykonany - nie pobieramy żadnych opłat za przygotowanie do produkcji (!)

Czy mogę zlecic Państwu zaprojektowanie logo lub grafiki do nadruku np na kubek lub na magnes czy inny przedmiot?

- Tak, przyjmujemy takie zlecenia jednak w ścisłym kontakcie z klientem, aby w miarę szybko uzgodnić "co potrzebuje klient", tak aby czas poświęcony na uzgadniane nie pochłonął więcej czasu i kosztów, niż to jest warte. W praktyce realizujemy 2-3 projekty, z których klient wybiera jeden "ostateczny" i akceptuje wzór własnym podpisem. Po akceptacji projektu - wzoru, ustalamy ilość i wykonujemy zlecenie. Praca grafika waha się w granicach: 60-150 zł / h, w zależności od pracochłonności projektu.

W jakiej formie czy formacie mam dostarczyć Państwu mój projekt?

- Preferujemy projekty zapisane w formacie PDF, Corel zapisany do wersji 9 - format zapisu - wersja zapisana do Corel 9 - CDR z zamianą na krzywe (!) Photoshop - format zapisu PSD lub EPS oraz ostatecznie w JPEG-u Przygotowanie i sprawdzenie projektu do druku - 50-60 zł / h (!) Jeśli projekt jest wykonany profesjonalnie - bez zastrzeżeń lub wymaga minimalnych poprawek - nie pobieramy żadnych opłat za przygotowanie do produkcji (!) Pliki do wycinania na laserze (Pole robocze 50x70 cm) przyjmujemy w formacie PLT, JPEG, DXF (!)

Zamów Reklamę (!)


Zapowiedzi Wydawnicze:

.

To może być Twoja reklama!